Regeling vervallen per 06-02-2018

Vaststelling huisvuilkalender 2017

Geldend van 01-01-2017 t/m 05-02-2018

Intitulé

Vaststelling huisvuilkalender 2017

HET COLLEGE VAN BURGEMEESTER EN WETHOUDERS

gelet op:

  • -

    Artikel 10 van de afvalstoffenverordening 2010;

  • -

    Artikel 6 van het uitvoeringsbesluit Afvalstoffenverordening 2010.

Besluit:

  • I.

    Vast te stellen de Huisvuilkalender, waarvan de inhoud gelijk is aan het als bijlage bij dit besluit gevoegde Inzamelplan Huishoudelijk Afval 2017, waarin is aangegeven op welke dag(en) en tijden, het inzamelmiddel (huisvuilzak of minicontainer, GFT-emmer en kerstboom) voor huishoudelijk afval (restafval, GFT, oud papier en karton en kerstbomen) door de gebruiker van een perceel kan worden aangeboden op de openbare weg.

  • II.

    Dat de huisvuilkalender op de gemeentelijke site www.denhaag.nl kan worden geraadpleegd door gebruikers van alle percelen in de gemeente waar huishoudelijk afval wordt ingezameld.

  • III.

    Dat inwoners die geen toegang hebben tot internet, via het Klant Contact Centrum, telefonisch via 14070 de inzameldagen kunnen opvragen. Ook kan persoonlijk bij een stadsdeelkantoor aan de informatiebalie of bij de Haagse bibliotheken een print worden opgevraagd.

  • IV.

    Dat de huisvuilkalender op 1 januari 2017 in werking treedt en geldt tot en met 31 december 2017.

  • V.

    Dat dit besluit wordt bekend gemaakt in het gemeenteblad.

Den Haag, 20 december 2016

Het college van burgemeester en wethouders,

de secretaris,

mw. A.W.H. Bertram

de burgemeester,

J.J. van Aartsen

De inzameldata en de percelenlijsten treft u hier aan: https://denhaag.raadsinformatie.nl/modules/13/overige_bestuurlijke_stukken/345079