Regeling vervallen per 06-01-2014

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Aalsmeer 2009 (Verordening GBA)

Geldend van 11-09-2009 t/m 05-01-2014

Intitulé

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Aalsmeer 2009 (Verordening GBA)

Registratienr.2009/11949-DVL Verzonden:

De raad van de gemeente Aalsmeer;

gelezen het raadsvoorstel van burgemeester en wethouders met registratienr. 2009/11930;

gelet op de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA)

besluit:

vast te stellen de

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Aalsmeer 2009

Artikel 1

  • 1.

    Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2.

    Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Aalsmeer 2003 wordt hierbij ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Aalsmeer 2009 (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus besloten in de openbare vergadering van 10 september 2009.