Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627242
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR627242/1
Afhandeling ingetrokken aanvragen
Geldend van 30-08-2019 t/m heden
Intitulé
Afhandeling ingetrokken aanvragenHet college van burgemeester en wethouders van Almere,
BESLUIT:
vast te stellen de navolgende beleidsregel Afhandeling ingetrokken aanvragen
onder intrekking van de richtlijn Afhandeling ingetrokken aanvragen
Schriftelijke intrekking verdient altijd de voorkeur omdat dit situaties voorkomt dat mondeling gedane mededelingen door de behandelaar worden begrepen als een intrekking terwijl die mededeling niet zo bedoeld is. Tevens kan de aanvrager op een mondelinge intrekking terugkomen waarna de aanvraag alsnog behandeld dient te worden. Ook kan de aanvrager de gemeente nog steeds in gebreke stellen waardoor een dwangsom verschuldigd kan zijn.
Als een klant de intrekking mondeling/telefonisch doorgeeft, wordt een beschikking met bezwaarclausule gestuurd. Dit neemt niet het risico weg dat de aanvrager op de intrekking kan terugkomen.
Deze beleidsregel treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus vastgesteld, Almere, 20 augustus 2019
Burgemeester en wethouders van Almere,
namens hen,
de afdelingsmanager Werk en Inkomen
P. Benschop
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl