Aanwijzingsbesluit incidentele festiviteiten

Geldend van 15-11-2018 t/m heden

Intitulé

Aanwijzingsbesluit incidentele festiviteiten

Aanwijzingsbesluit incidentele festiviteiten

Burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn maken bekend dat zij het gehele grondgebied van de gemeente Alphen aan den Rijn aangewezen hebben als een gebied, als bedoeld in artikel 4:3 lid 1a van de Algemene Plaatselijke Verordening Alphen aan den Rijn 2014, na 5e wijziging (hierna: APV).

Hierdoor is het voor horeca-inrichtingen mogelijk om in de periode van 1 mei tot 1 oktober een kennisgeving van een incidentele festiviteit, zoals bedoeld in artikel 4:1 onder g APV, voor hun inrichting te doen tot twee (i.p.v. 10) werkdagen, voorafgaande aan de dag van de incidentele festiviteit.

Het besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.

Tegen dit besluit kan door belanghebbenden binnen zes weken na de dag van deze bekendmaking een gemotiveerd bezwaarschrift worden ingediend bij burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn, Postbus 13, 2400 AA Alphen aan den Rijn. Een bezwaarschrift dient een naam, woonadres en woonplaats te bevatten, en dient te zijn voorzien van een (digitale) handtekening.

Aldus besloten door het college van burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn in de vergadering van 6 november 2018,

Ondertekening

de secretaris, de burgemeester,

drs. ing. P.D. Wekx MBA, mr. drs. J.W.E. Spies