Regeling vervallen per 27-01-2022

Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen)

Geldend van 14-02-2020 t/m 26-01-2022 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2020

Intitulé

Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen)

Besluit aanwijzing Toezichthouder BRP (Wet Basisregistratie Personen)

Burgemeester en wethouder van Alphen aan den Rijn;

Gelet op de artikelen 5:11 en 5:14 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb) en artikel 4:2 van de Wet Basisregistratie Personen (BRP);

Gelet op het ondermandaatregister van de gemeente Alphen aan den Rijn, vastgesteld op 19-12-2019, onderdeel L8, L91 en L92;

B E S L U I T E N;

Onderstaande medewerkers aan te wijzen tot Toezichthouder BRP:

Team Burgerzaken:

- Gegevensbeheerder BRP

- Medewerker Frontoffice Burgerzaken

- Adviseur Burgerzaken

Team Veiligheid en Inspectie:

- Inspecteur/handhaver

- Senior bouwinspecteur

- Adviseur Veiligheid

Bureau Controle en Handhaving Serviceplein

- Administratief medewerker Participatiewet

- Consulent handhaving

Team Belastingen

- Allround medewerker belastingen

- Medewerker beleidsuitvoering Belastingen

Personeel en Organisatie

- Young Professional Toezichthouder BRP

Het gaat hier alleen om de medewerkers zoals opgenomen in de Regeling Beheer en Toezicht Basisregistratie Personen van de gemeente Alphen aan den Rijn, die belast zijn met de uitvoering van de wet BRP op het onderdeel bewoning en inschrijving op adressen in relatie tot de BRP.

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2020.

Ondertekening

Alphen aan den Rijn, 7 februari 2020

Namens burgemeester en wethouders van Alphen aan den Rijn,

C.A. Groeneweg

Teamleider Burgerzaken