Regeling vervallen per 15-03-2022

Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn

Geldend van 01-01-2021 t/m 14-03-2022

Intitulé

Mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn

Burgemeester en wethouders van de gemeente Apeldoorn en de burgemeester van de gemeente Apeldoorn;

gelet op afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht, Boek 3 titel 3 en boek 5 titel 2 Burgerlijk Wetboek en het Algemeen mandaat- en volmachtregister;

BESLUITEN, ieder voor zover zijn bevoegdheden betreft;

vast te stellen het navolgende mandaat- en volmachtregister van de afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement van de gemeente Apeldoorn;

Afdeling Projecten, Programma’s en Interimmanagement

Wet of regeling

 

Onderdeel

Omschrijving bevoegdheid

Mandaat/volmacht van/aan

Doormandatering c.q.

substitutie van volmacht

Opmerkingen

Algemene wet bestuursrecht/Wet op de Raad van State

 
 

Incidenteel machtigen van personen t.b.v. vertegenwoordiging tijdens rechtsgedingen om het woord te voeren

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement

 

Algemene wet bestuursrecht

 

Art. 9:2

Klachtbehandeling

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement

Doormandatering heeft uitsluitend betrekking op de behandeling van klachten over afdelingsmedewerkers

Wet algemene bepalingen omgevingswet/Besluit omgevingsrecht

 

art. 2.8, lid 1 Wabo

art. 4.1, lid 2

Digitaal indienen aanvraag

college > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > projectleiders/managers

Zie collegebesluit 2014-515134

Subsidieregeling Financiering Energieprojecten Bedrijven en Instellingen

 
 

Aangaan van leningsovereenkomsten en bijbehorende subsidiebeschikkingen te ondertekenen

College/burgemeester > gemeentesecretaris

Afdelingshoofd Omgevingsbeleid

Afdelingshoofd Projecten, Programma’s en Interimmanagement > programmamanager Energietransitie

 

Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2021.

Ondertekening

Aldus besloten d.d.

Het college voornoemd,

de secretaris,

T.J.H.M. Berben

de burgemeester

A.J.M. Heerts

Aldus besloten d.d.

de burgemeester,

A.J.M. Heerts

Aldus bekendgemaakt via het Gemeenteblad op