Regeling vervallen per 01-01-2023

Aanwijsbesluit klachtencoördinator BSR 2018

Geldend van 15-11-2018 t/m 31-12-2022

Intitulé

Aanwijsbesluit klachtencoördinator BSR 2018

Het Dagelijks bestuur van de Gemeenschappelijke regeling Belastingsamenwerking

Rivierenland (hierna: BSR);

gelet op hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;

gelet op artikel 3 van de Verordening Klachtbehandeling BSR;

BESLUIT:

de Manager Klantenservice & ICT van BSR aan te wijzen als klachtencoördinator BSR.

Als plaatsvervangend klachtencoördinator van BSR wordt aangewezen de teamleider Ontwikkeling & Ondersteuning.

Dit besluit treedt in werking per 15 november 2018 en kan worden aangehaald als ‘’Aanwijsbesluit klachtencoördinator BSR’’.

Aldus vastgesteld in de vergadering van het dagelijks bestuur van 14 november 2018.

G.J.A. Nieuwenhuis, Voorzitter

G.M. Scholtus, Directeur

Ondertekening