Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR371779
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR371779/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Totaalbesluit personele regelingen gemeente Groesbeek 2015
Geldend van 09-07-2015 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2015
Intitulé
Totaalbesluit personele regelingen gemeente Groesbeek 2015Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Groesbeek besluit:
- ·
na verkregen overeenstemming met de commissie voor Bijzonder Georganiseerd Overleg,
Deel I in te stemmen met het vaststellen van de volgende regelingen:
- ·
CAR/UWO
- ·
Bezoldigingsregeling
- ·
Werktijdenregeling
- ·
Verlofregeling
- ·
Regeling koop en verkoop vakantie
- ·
Regeling uitruil reiskosten woon-werkverkeer
- ·
Regeling Beschikbaarheidsdiensten
- ·
Regeling sleutelhouderschap
- ·
Regeling dienstreizen en verblijfkosten
- ·
Regeling reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
- ·
Regeling opleiding en ontwikkeling
- ·
Regeling BHV
- ·
Regeling schadevrij rijden
- ·
Overbruggingsregeling
- ·
Overgangsregeling jubilea Groesbeek
in te stemmen om de volgende regelingen per 1 januari 2015 in te trekken, voor zover deze van toepassing waren in de voormalige gemeenten Millingen aan de Rijn, Ubbergen en Groesbeek:
- ·
Inconveniëntenregeling,
- ·
Regeling uitruil vakbondscontributie,
- ·
Fietsregeling voor woon werkverkeer
- ·
Smartphone-regeling.
- ·
Regeling Bromfietstoelage
- ·
Regeling gratificatie gemeentejubileum
in te stemmen met:
- ·
invoering van HR21 voor het beschrijven en waarderen van de functies.
- ·
de functiematrix en het bijgevoegde functie-overzicht
- ·
vaststellen van de conversietabel
Deel II in te stemmen met het vaststellen van de volgende regelingen:
- ·
Rookbeleid
- ·
Regeling stagiairs
- ·
Regeling schadevergoeding kleding/uitrusting
- ·
Regeling verstrekking werkkleding
- ·
WKR-fietsregeling
Voor kennisgeving aannemen:
- ·
Protocol verantwoording gewerkte uren
- ·
Protocol persoonlijke gebeurtenissen
Deel III in te stemmen met het vaststellen van de volgende regeling:
- ·
Regeling administratieve uitvoering hypotheekregeling ambtenaren voormalige gemeenten Groesbeek en Millingen aan de Rijn 2015.
Ondertekening
Groesbeek, 30 juni 2015
De secretaris,
De burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl