Regeling vervallen per 22-02-2012

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2005

Geldend van 01-04-2005 t/m 21-02-2012

Intitulé

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2005.

De raad der gemeente Groesbeek;

gelezen het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Groesbeek van 1 februari 2005;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens alsmede artikel 147 van de Gemeentewet;

besluit:

vast te stellen de volgende Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2005.

Artikel 1

Het college regelt de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie, alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente middels een vast te stellen Reglement voor de gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1. Het college kan gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stelt hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2002, zoals vastgesteld door de raad op 25 april 2002 wordt ingetrokken op de dag van inwerkingtreding van de Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2005.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie in het Groesbeeks weekblad.

Artikel 5

Deze verordening wordt aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2005.

Ondertekening

Aldus besloten in de openbare vergadering
van de raad der gemeente Groesbeek
op 31 maart 2005
De raadsgriffier, De voorzitter,