Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607465
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607465/1
Regeling vervallen per 01-01-2021
Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Munitax
Geldend van 23-01-2018 t/m 31-12-2020 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2018
Intitulé
Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar MunitaxHet college van burgemeester en wethouders van Berg en Dal;
Gelet op de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen,
Gelet op artikel 2.1 van de collectieve arbeidsvoorwaardenregeling,
Gelet op artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c en artikel 232, tweede lid van de Gemeentewet;
Besluit:
- 1.
Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet, voor de heffing van de gemeentelijke belastingen betreffende de Afvalstoffenheffing en Reinigingsrechten, Rioolheffing, Forensenbelasting, Toeristenbelasting, Onroerende zaakbelastingen, BIZ-bijdrage (bedrijveninvesteringszone), de volgende gemeenteambtenaar:
De coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen, optredende als het in de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;
- 2.
Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet, voor de invordering van de gemeentelijke belastingen betreffende de Afvalstoffenheffing en Reinigingsrechten, Rioolheffing, Forensenbelasting, Toeristenbelasting, Onroerende zaakbelastingen, BIZ-bijdrage (bedrijveninvesteringszone), de volgende gemeenteambtenaar:
De coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen, optredende als het in de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;
- 3.
Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 1, tweede lid van de Wet waardering onroerende zaken, betreffende de uitvoering van deze wet de volgende gemeenteambtenaar:
De coördinator team belastingen/WOZ van de afdeling Financiën van de gemeente Beuningen optredende als het in de Regeling Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen bedoelde hoofd van de uitvoeringsorganisatie;
En hem tevens te machtigen tot:
- 1.
Het verstrekken van legitimatiebewijzen aan personen die voor de GR/gemeente werkzaamheden verrichten in het kader van de heffing en invordering van de gemeentelijke belastingen, en/of bij de uitvoering van de Wet waardering onroerende zaken(Wet WOZ);
- 2.
Het verstrekken van gegevens aan de waarderingskamer (artikel 4, tweede lid, wet WOZ);
- 3.
Het voeren van algemene correspondentie met de Waarderingskamer;
- 4.
Het voorleggen van een geschil met een afnemer aan de Waarderingskamer (artikel 11 Wet WOZ)
- 5.
Het opvragen van inlichtingen bij de afnemers (artikel 32 Wet WOZ);
- 6.
Het verzamelen, opslaan en verstrekken van gegevens inzake onroerende zaken (artikel 38 Wet WOZ).
- 1.
Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Munitax’.
Het ‘Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar Gemeenschappelijk Belastingkantoor Beuningen 2015’ wordt ingetrokken.
Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking en werkt terug tot 1 januari 2018.
Ondertekening
Berg en Dal, 2 januari 2018
Burgemeester en wethouders van Berg en Dal,
De secretaris,
E.W.J. van der Velde
De burgemeester,
mr. M. Slinkman
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl