Regeling vervallen per 07-01-2015

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 15-08-2010 t/m 06-01-2015

Intitulé

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

De raad van de gemeente Bergen op Zoom;

gezien het voorstel van het college van , nr. RVB08-0216;

gelet op ;

de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

BESLUIT:

Vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

  • 2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratiepersoonsgegevens.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens en stellen hiertoe nadere regels vast.

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 25 november 2004 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Bergen op Zoom.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van 19 februari 2009.

De griffier

F.P. de Vos

De voorzitter