Inkopen & Aanbesteden | Kader & Werkwijze

Geldend van 15-04-2019 t/m heden

Intitulé

Inkopen & Aanbesteden | Kader & Werkwijze

Burgemeester en wethouders van Bodegraven-Reeuwijk;

overwegende, dat het gewenst is nieuw beleid vast te stellen voor de inkoop en aanbesteding van leveringen, werken en diensten;

gelet op het bepaalde in artikel 11 van de Financiële verordening gemeente Bodegraven-Reeuwijk 2017;

b e s l u i t e n :

  • 1.

    vast te stellen de bij dit besluit behorende “praatplaat” Inkopen & Aanbesteden | Kader & Werkwijze als beleid bij inkopen en aanbesteden;

  • 2.

    vast te stellen de volgende inkoopvoorwaarden voor het sluiten van overeenkomsten:

    • a.

      Leveringen & Diensten: de bij dit besluit behorende Algemene Inkoopvoorwaarden;

    • b.

      Ingenieurs, Architecten en Adviseurs Bouw: DNR 2011 + de bij dit besluit behorende Afwijkingen DNR 2011;

    • c.

      Werken & Technische Installatiewerken: UAV 2012 + de bij dit besluit behorende Afwijkingen UAV 2012;

    • d.

      ICT: Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT) van KING;

  • 3.

    in te trekken de volgende beleidsregels:

    • a.

      Inkoop- en aanbestedingsbeleid gemeente Bodegraven-Reeuwijk;

    • b.

      Algemene inkoopvoorwaarden 2013 voor leveringen en diensten;

    • c.

      ICT inkoopvoorwaarden 2013.

Ondertekening

Bodegraven, 22 augustus 2017.
Burgemeester en wethouders van Bodegraven-Reeuwijk,
de secretaris,
drs. J.G. de Jager
de burgemeester,
mr. C. van der Kamp