Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR463729
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR463729/2
Inkopen & Aanbesteden | Kader & Werkwijze
Geldend van 15-04-2019 t/m heden
Intitulé
Inkopen & Aanbesteden | Kader & WerkwijzeBurgemeester en wethouders van Bodegraven-Reeuwijk;
overwegende, dat het gewenst is nieuw beleid vast te stellen voor de inkoop en aanbesteding van leveringen, werken en diensten;
gelet op het bepaalde in artikel 11 van de Financiële verordening gemeente Bodegraven-Reeuwijk 2017;
b e s l u i t e n :
- 1.
vast te stellen de bij dit besluit behorende “praatplaat” Inkopen & Aanbesteden | Kader & Werkwijze als beleid bij inkopen en aanbesteden;
- 2.
vast te stellen de volgende inkoopvoorwaarden voor het sluiten van overeenkomsten:
- a.
Leveringen & Diensten: de bij dit besluit behorende Algemene Inkoopvoorwaarden;
- b.
Ingenieurs, Architecten en Adviseurs Bouw: DNR 2011 + de bij dit besluit behorende Afwijkingen DNR 2011;
- c.
Werken & Technische Installatiewerken: UAV 2012 + de bij dit besluit behorende Afwijkingen UAV 2012;
- d.
ICT: Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT (GIBIT) van KING;
- a.
- 3.
in te trekken de volgende beleidsregels:
- a.
Inkoop- en aanbestedingsbeleid gemeente Bodegraven-Reeuwijk;
- b.
Algemene inkoopvoorwaarden 2013 voor leveringen en diensten;
- c.
ICT inkoopvoorwaarden 2013.
- a.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl