Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR357231
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR357231/1
Regeling vervallen per 01-01-2005
EILANDSBESLUIT, HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 16 FEB 2011 no. 8 tot vaststelling van een regeling voor een toelage voor medewerkers Bureau Eilandgedeputeerden
Geldend van 24-02-2011 t/m 31-12-2004
Intitulé
EILANDSBESLUIT, HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN van 16 FEB 2011 no. 8 tot vaststelling van een regeling voor een toelage voor medewerkers Bureau Eilandgedeputeerden.HET BESTUURSCOLLEGE VAN HET OPENBAAR LICHAAM BONAIRE;
Overwegende:
dat de uitoefening van de functies van door het openbaar lichaam Bonaire aan bureau Eilandgedeputeerden ter beschikking gestelde medewerkers in de functie van portefeuille secretaris en portefeuille adviseur over het algemeen extra inzet vergt en qua niveau en werkbelasting mogelijk zwaarder is dan de functie die eerder werd uitgeoefend;
dat er geen sprake is van extra taken die naast de reguliere functie worden uitgeoefend;
dat deze medewerkers, op basis van de criteria genoemd in artikel 9 van de Bezoldigingsregeling Bonaire 2005, daarom niet in aanmerking komen voor een toelage;
dat het daarom wenselijk is bij eilandsbesluit, houdende algemene maatregelen, een speciale regeling vast te stellen voor door het openbaar lichaam Bonaire ter beschikking gestelde medewerkers van Bureau Eilandgedeputeerden in functie van portefeuille secretaris en portefeuille adviseur.
Gelet op:
Artikel 168 lid 1 sub c Wet openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba;
Artikel 17, 18, 19 en 75 Wet Materieel Ambtenarenrecht;
Artikel 9 van de Bezoldigingsregeling Bonaire 2005 (A.B. 2006, no. 5);
Gelezen:
Het advies van Personeel, Organisatie en Informatievoorziening van 28 januari 2010, archiefnr. 30007438 en van 16 december 2010.
HEEFT BESLOTEN:
Vast te stellen het navolgende eilandbesluit, houdende algemene maatregelen:
Artikel 1
-
1. Aan de door het openbaar lichaam Bonaire ter beschikking gestelde medewerkers van het Bureau Eilandgedeputeerden in functie van portefeuille secretaris en portefeuille adviseur wordt een toelage verstrekt.
-
2. De hoogte van de toelage is afhankelijk van de opleiding en ervaring van de medewerker en bedraagt maximaal 25% van de bezoldiging.
Artikel 2
De toelage plus de bezoldiging van de medewerker in de functie van portefeuille secretaris en portefeuille adviseur samen bedragen niet meer dan de hoogste trede van de bezoldigingsschaal van de functie (de functionele schaal) waarvoor de medewerker ter beschikking zal worden gesteld.
Artikel 3
-
1. De medewerker komt uitsltuitend in aanmerking voor de toelage gedurende de duur van de ter beschikkingstelling.
-
2. De toelage wordt niet geïncorporeerd in het salaris van de medewerker, ongeacht de duur van de ter beschikking stelling.
Artikel 4
De portefeuille adviseur en portefeuille secretaris hebben recht op een telefoontoelage van US$ 14,- per maand.
Artikel 5
Dit eilandbesluit, houdende algemene maatregelen, treedt in werking met ingang van de achtste dag na afkondiging.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl