Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR620786
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR620786/1
Besluit van het afdelingshoofd van de afdeling Publiekszaken van de gemeente Breda houdende regels omtrent de aanstelling aanwijzing toezichthouder BRP gemeente Breda
Geldend van 01-02-2019 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-04-2017
Intitulé
Besluit van het afdelingshoofd van de afdeling Publiekszaken van de gemeente Breda houdende regels omtrent de aanstelling aanwijzing toezichthouder BRP gemeente BredaBurgemeester en wethouders van Breda;
Overwegende dat:
- -
op grond van artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen, het college van burgemeester en wethouders ambtenaren kan aanwijzen die zijn belast met het toezicht op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van deze wet;
- -
de aanwijzing van toezichthouders uitsluitend is gericht op de naleving van de Wet basisregistratie personen binnen de gemeente Breda;
- -
de bevoegdheid tot het aanwijzen van toezichthouders ingevolge artikel 14 van het Schema A horend bij het Algemeen Mandaatbesluit Breda 2014 is opgedragen aan de afdelingshoofden, ieder voor zover het zijn eigen organisatorische eenheid betreft;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente en artikel 4.2 Wet basisregistratie personen;
besluiten:
- 1.
De medewerkers Publiekszaken belast met “adresonderzoek” en bij eventuele wijziging van de gemeentelijke organisatie de medewerkers met een vergelijkbare functie en taakveld binnen de gemeentelijke organisatie, aan te wijzen als toezichthouders op de naleving van Wet Basisregistratie personen.
- 2.
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 april 2017.
Ondertekening
Burgemeester en wethouders van Breda,
namens dezen,
M. Zegers
Afdelingshoofd Publiekszaken
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl