Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren bij de gemeente Brielle

Geldend van 03-01-2008 t/m heden

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren bij de gemeente Brielle

Burgemeester en wethouders van Brielle;

 

Gelet op artikel 15: 1e van de CAR/UWO

 

b e s l u i t:

 

vast te stellen:

Regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren bij de gemeente Brielle

 

Artikel 1.

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:- gemeentesecretaris- sectorhoofden grondgebied en samenleving- hoofd stafafeling BZM- afdelingshoofden VROM, BOR en EZ- projectleider VROM- projectmedewerker BZM

Artikel 2.

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3.

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het stadskantoor ter inzage te leggen en door plaatsing op de website van de gemeente Brielle.

Artikel 4.

De opgave vermeldt:

  • a.

    hoofdfunctie

  • b.

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden

  • c.

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

  • d.

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen

Artikel 5.

De gemeentesecretaris is verantwoordelijkvoor de opgave van werkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6.

Deze regeling treedt met ingang van heden in werking.

Ondertekening

Brielle, 3 januari 2008.
 
Burgemeester en wethouders voornoemd,
 
de secretaris,                                          de burgemeester,
 
W. van Noord                                           mw. G.W.M. van Viegen