Regeling vervallen per 01-10-2018

Aanpassing mandaatregeling

Geldend van 23-03-2018 t/m 30-09-2018 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2018

Intitulé

Aanpassing mandaatregeling

Burgemeester en wethouders van Buren,

Gelezen het voorstel van 13 februari 2018, nummer B&W/18/02672, Z17-51647, over aanpassing van de mandaten voor de directeur/gemeentesecretaris en de directeur Organisatie/adjunct secretaris;

Overwegende

dat de organisatie in verandering is, waarbij de functie van afdelingshoofd komt te vervallen;

dat op dit moment twee van de drie afdelingshoofdenfuncties vacant zijn;

dat voor de continuiteit van de besluitvorming en uitvoering van besluiten het nodig is functies aan te wijzen die tijdens de organisatiewijziging bevoegd zijn en blijven om de juiste besluiten te mogen nemen.

Gelet op de bepalingen vanartikel 10:3 de Algemene wet bestuursrecht

B e s l u i t :

  • 1.

    Aan de directeur/gemeentesecretaris en de directeur organisatie/adjunct-secretaris dezelfde mandaten en budgetbevoegdheden toe te kennen als in de geldende mandaatbesluiten/budgetregels aan de afdelingshoofden zijn toegekend.

  • 2.

    Het mandaat/budgethouderschap onder 1. toe te kennen met ingang van 1 januari 2018.

Aldus besloten op 6 maart 2018.

Burgemeester en wethouders van Buren,

de secretaris, Mr. I.P.C. van Wamel-Geene

de burgemeester, J.A. de Boer MSc