Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR613486
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR613486/1
Regeling vervallen per 23-01-2021
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaar
Geldend van 24-10-2018 t/m 22-01-2021 met terugwerkende kracht vanaf 01-10-2018
Intitulé
Aanwijzingsbesluit invorderingsambtenaarHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Buren;
Gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
Besluit:
- 1.
aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet, de volgende gemeenteambtenaar:
de teammanager van het team advies en bij diens afwezigheid, zijn vervanger op grond van de Mandaatregeling gemeente Buren 2018;
- 2.
het besluit van 19 december 2006 in te trekken.
Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking, met terugwerkende kracht tot 1 oktober 2018.
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Buren in de vergadering van 16 oktober 2018.
Ondertekening
De loco secretaris,
M. van Dalen
de burgemeester,
J.A. de Boer MSc
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl