Regeling vervallen per 02-11-2013

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 12-06-2010 t/m 01-11-2013

Intitulé

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

De raad van de gemeente Cromstrijen;

gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 11 september 2007;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

besluit:

vast te stellen de volgende verordening: Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

ARTIKEL 1

Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

ARTIKEL 2

  • 1.

    Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2.

    Zij stellen hiervoor nadere regels.

ARTIKEL 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 10 december 2002 wordt ingetrokken.

ARTIKEL 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

ARTIKEL 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Cromstrijen (Verordening GBA).

Vastgesteld door de raad van de gemeente Cromstrijen in zijn openbare vergadering gehouden op 6 november 2007,

de griffier,

de voorzitter,