Regeling vervallen per 11-10-2014

Mandaatregeling uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen

Geldend van 09-11-2006 t/m 10-10-2014

Intitulé

Mandaatregeling uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen

De raad van de gemeente Drimmelen:

gelezen het voorstel van 19 oktober 2006;

gelet op artikel 156 en artikel 160, aanhef en eerste lid onder d, van de Gemeentewet en

artikel 1:3a van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling (CAR) gemeente Drimmelen;

gelet op artikel 3 van het Delegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen:

BESLUIT

vast te stellen de Mandaatregeling uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen:

Artikel 1

De voorzitter van de raad en de eerste en tweede plaatsvervangend voorzitter worden gezamenlijk gemandateerd besluiten te nemen over:

  • a.

    het nemen van besluiten met betrekking tot de aanstelling, overplaatsing, schorsing of het ontslag van de griffier en de medewerkers van de griffie;

  • b.

    het vaststellen van instructies en dienstopdrachten ten aanzien van de griffie en de medewerkers van de griffie;

  • c.

    het verlenen van vakantie en verlof aan de griffier en de medewerkers van de griffie;

  • d.

    besluiten met betrekking tot de ontwikkeling, beoordeling en beloning van de griffier en de medewerkers van de griffie;

  • e.

    het nemen van disciplinaire maatregelen ten aanzien van de griffier en de medewerkers van de griffie.

Artikel 2

De in artikel 1 onder a. tot en met e. bedoelde besluiten worden voorbereid door de voorzitter van de raad.

Artikel 3

Deze verordening treedt te rekenen vanaf 9 november 2006 in werking.

Artikel 4

Dit besluit kan worden aangehaald als Mandaatregeling uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 9 november 2006
De raad voornoemd
de griffier
mr. M.J.N. Schetters-Schuurbiers
de voorzitter
drs. G.L.C.M. de Kok