Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR638761
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR638761/1
Regeling vervallen per 01-09-2021
Benoemingsbesluit interim gemeentesecretaris gemeente Druten
Geldend van 01-04-2020 t/m 31-08-2021
Intitulé
Benoemingsbesluit interim gemeentesecretaris gemeente DrutenBurgemeester en wethouders van de gemeente Druten;
gelet op het bepaalde in artikel 106 Gemeentewet;
Besluit:
- 1.
De heer A.P.J.M. Litjens te benoemen als interim gemeentesecretaris voor de periode van 1 april 2020 tot 1 april 2021, met inachtneming van een opzegtermijn van twee maanden;
- 2.
Dit besluit treedt in werking op 1 april 2020.
Ondertekening
Druten, 25 februari 2020
Burgemeester en wethouders van Druten,
de secretaris,
H.G.A.M. Cornelissen MSM (l.s.)
de burgemeester,
C.A.A. van Rhee – Oud Ammerveld
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl