Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR296716
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR296716/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Ambts- en dienstjubilea, pensionering en afscheid
Geldend van 04-06-2013 t/m 31-12-2019
Intitulé
Ambts- en dienstjubilea, pensionering en afscheidRegeling viering ambts- en dienstjubilea, pensionering en afscheid
Bij ambts- (25, 40 en 50 jaar) en dienstjubilea (25, 40 en 50 jaar) en pensionering wordt door de gemeente aan de ambtenaar - afhankelijk van zijn wensen - een receptie of gezellige bijeenkomst aangeboden. Indien tussen het dienst- en ambtsjubileum minder dan twee jaar verschil zit wordt door de gemeente éénmaal een receptie of gezellige bijeenkomst aangeboden. De ambtenaar bepaalt in dat geval zelf wanneer hij hiervan gebruik wil maken. Als richtlijn voor de kosten hiervan hanteren wij ca. € 5 per persoon. De recepties of gezellige bijeenkomsten worden bij voorkeur in één van de dienstgebouwen gehouden; indien dit naar het oordeel van het hoofd van dienst niet mogelijk is kan een zaal worden gehuurd in bij voorkeur een ander gemeentelijk gebouw.
Bij ambts- en dienstjubilea, pensionering en afscheid (na tenminste 5 jaar in dienst van onze gemeente) worden de volgende attenties aangeboden:
- a
ambtsjubileum: naast de gebruikelijke gratificatie ingevolge het ambtena-renreglement een kleine attentie ter waarde van ca. € 25.
- b
dienstjubileum: attentie ter waarde van ca. € 70 bij 25 jarig en ca. € 140 bij 40 en 50 jarig dienstjubileum.
- c
pensionering: attentie ter waarde van ca. € 100.
- d
tussentijds afscheid: bij tussentijds afscheid van de ambtenaar is een aparte regeling van toepassing. Hierbij wordt rekening gehouden met het aantal jaren dat de ambtenaar bij de gemeente heeft gewerkt.
Deze regeling is niet van toepassing bij afscheid van directeuren.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl