Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR618646
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR618646/1
BESLUIT AANWIJZING INVORDERINGSAMBTENAAR
Geldend van 01-01-2019 t/m heden
Intitulé
BESLUIT AANWIJZING INVORDERINGSAMBTENAARHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Heerenveen;
Overwegende, dat in het kader van de naamswijziging van de afdeling Bedrijfsvoering, Belastingen, Financiële en Juridische zaken (BBFJz) naar afdeling Belastingen, Financiële en Juridische zaken (BFJz) de naam van de afdeling in artikel 1 gewijzigd moet worden;
Gelet op de artikelen 2.1. van de Collectieven Arbeidsvoorwaarden van de gemeente en artikel 231, tweede lid, onder c van de Gemeentewet;
BESLUIT:
Artikel 1
Aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdelen b en c van de Gemeentewet, de volgende gemeenteambtenaar:
het hoofd van de afdeling Belastingen, Financiële en Juridische zaken.
Artikel 2
Te bepalen dat de bevoegdheden als invorderingsambtenaar mogen worden gemandateerd aan medewerkers van de betreffende afdelingen.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2019.
Artikel 4
Dit besluit wordt aangehaald als ‘’Besluit aanwijzing invorderingsambtenaar’’.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeesters en wethouders d.d. 18 december 2018.
De gemeentesecretaris,
De heer J. van Leeuwestijn
De burgemeester,
de heer T.J. van der Zwan
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl