Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR647618
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR647618/1
Besluit van de burgemeester van de gemeente Helmond houdende regels omtrent mandaat
Geldend van 10-12-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van de burgemeester van de gemeente Helmond houdende regels omtrent mandaatDe burgemeester van Helmond,
Gelet op het bepaalde in afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht en de algemene mandaatregeling van de gemeente Helmond;
B e s l u i t :
- I.
de bevoegdheid tot het nemen van een besluit over de toepassing van een bestuurlijk handhavingsmiddel als bedoeld in artikel 125, lid 3, van de Gemeentewet jo. titel 5.3 en 5.4. van de Algemene wet bestuursrecht, wegens overtreding van een bepaling bij of krachtens de Tijdelijke wet maatregelen covid-19 c.q. hoofdstuk VA van de Wet publieke gezondheid (tijdelijke bepalingen bestrijding epidemie covid-19) gesteld en ten aanzien waarvan de burgemeester bevoegd is een besluit te nemen (ontheffing, aanwijzing en handhavingsbeschikking), te verlenen aan:
- -
Gemeentesecretaris;
- -
Afdelingsmanager van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Bestuurlijk juridisch adviseur van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Juridisch Adviseur van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Juridisch medewerker van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Senior medewerker Handhaving van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Allround medewerker handhaving van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Buitengewoon opsporingsambtenaar van de afdeling Veiligheid en Naleving;
- -
Aangewezen toezichthouders, belast met toezicht op naleving van de bepalingen bij of krachtens de in de aanhef van dit artikel genoemde wetten, van de afdeling Veiligheid en Naleving.
- -
- II.
Dit besluit op de dag na wettelijke bekendmaking in werking te laten treden.
Ondertekening
Besloten door de burgemeester op 30 november 2020
De burgemeester van Helmond,
P.J.M.G. Blanksma-Van den Heuvel
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl