Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR416051
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR416051/1
Regeling vervallen per 01-12-2018
Algemene inkoopvoorwaarden
Geldend van 31-08-2016 t/m 30-11-2018
Intitulé
Algemene inkoopvoorwaardenHet college van dijkgraaf en hoogheemraden heeft vastgesteld:
- -
de algemene inkoopvoorwaarden bij het inkopen van diensten (AWVODI-2016);
- -
de algemene inkoopvoorwaarden bij het inkopen van leveringen (AWIV-2016);
- -
de algemene inkoopvoorwaarden bij het inkopen van ICT (AWBIT-2016).
Deze inkoopvoorwaarden worden, met ingang van de dag na deze bekendmaking, gebruikt bij relevante inkoop- en aanbestedingstrajecten.
Tegen dit besluit staat op grond van artikel 8:3 lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geen bezwaar of beroep open.
Ondertekening
Besluit van 23 augustus 2016.
Bijlage 1 AWVODI-2016
Bijlage 2 AWIV-2016
Bijlage 3 AWBIT-2016
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl