Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR18190
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR18190/1
Regeling vervallen per 22-09-2016
Gebruikelijke vakantieduur IOAW IOAZ
Geldend van 11-05-2000 t/m 21-09-2016 met terugwerkende kracht vanaf 01-04-1998
Intitulé
Gebruikelijke vakantieduur IOAW IOAZHet college van burgemeester en wethouders
gelezen het advies inzake 'Gebruikelijke vakantieduur Ioaw & loaz'
gelet op artikel 6 lid 1 sub a Ioaw respectievelijk artikel 6 lid 3 sub loaz,
alsmede de ministeriële regeling "Regeling gebruikelijke vakantieduur Abw",
als ook het ministeriële verzoek van 18 maart 1998 (BZNOL/98/11018);
gelet op het bepaalde in titel 4.3 van de Algemene wet bestuursrecht;
gelet op een hem toekomende bevoegdheid;
besluit:
vast te stellen de navolgende beleidsregel:
Gebruikelijke vakantieduur Ioaw & loaz
Artikel 1:
Onder gebruikelijke vakantieduur, bedoeld in artikel 6 lid1 sub a Ioaw respectievelijk artikel 6 lid 3 sub bloaz, wordt verstaan:
- a.
voor de belanghebbende die 57,5 jaar of ouder is: 13 weken per kalenderjaar, met dien verstande dat een aaneengesloten vakantieperiode niet langer mag zijn dan 13 weken;
- b.
voor overige belanghebbenden: 4 weken per kalenderjaar, met dien verstande dat een aaneengesloten vakantieperiode niet langer mag zijn dan 4 weken.
Artikel 2:
Deze regeling treedt met terugwerkende kracht in werking met ingang van 1 april 1998.
Artikel 3:
Deze regeling wordt aangehaald als: Gebruikelijke vakantieduur Ioaw & loaz.
- -
te bepalen dat deze beleidsregel wordt bekendgemaakt:
- -
door opname in het Gemeenteblad en vervolgens bij de afdeling Voorlichting gedurende zes weken op werkdagen van 09.00 tot 15.00 uur voor een ieder ter inzage leggen van dit besluit;
- -
daarnaast deze beleidsregel onderhands bekend te maken aan:
De cliënten van Sociale Zaken middels de Nieuwsbrief.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl