Regeling bezwaarschriften personele aangelegenheden van De Connectie

Geldend van 13-07-2017 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-07-2017

Intitulé

Regeling bezwaarschriften personele aangelegenheden van De Connectie

Regeling bezwaarschriften personele aangelegenheden van De Connectie

Het bestuur van De Connectie,

gelet op artikel 7:13 van de Algemene wet bestuursrecht;

gelet op artikel 13 van de gemeenschappelijke regeling intergemeentelijke uitvoeringsorganisatie;

gehoord het BGO De Connectie 15 mei 2017;

BESLUIT

vast te stellen de

Regeling bezwaarschriften personele aangelegenheden van De Connectie

  • 1.

    De Connectie maakt voor de advisering over bezwaarschriften van medewerkers inzake personele aangelegenheden gebruik van de personele kamer van de Bezwarencommissie gemeente Arnhem. Daartoe wordt een dienstverleningsovereenkomst gesloten met de gemeente Arnhem.

  • 2.

    De Connectie verklaart de Regeling voor behandeling van bezwaarschriften voor de gemeente Arnhem 2010 van toepassing voor zover deze zaken regelt met betrekking tot de behandeling van bezwaarschriften, als bedoeld in het eerste lid.

  • 3.

    Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 juli 2017.

Arnhem, 15 juni 2017

Het bestuur van De Connectie,

De voorzitter,                                           De secretaris,

Voorzitter bestuur De Connectie, Ir. E. Heinrich Directeur a.i., M. Thomas