Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR646206
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR646206/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente IJsselstein houdende regels omtrent informatiebeheer (Aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente IJsselstein 2020)
Geldend van 19-11-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente IJsselstein houdende regels omtrent informatiebeheer (Aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente IJsselstein 2020)Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente IJsselstein;
in de hoedanigheid van zorgdrager voor de archiefbescheiden op basis van artikel 30 van de Archiefwet 1995;
gelet op artikelen 31 en 32, derde lid, van de Archiefwet 1995 en artikel 3a van het Archiefbesluit 1995;
B E S L U I T :
- I.
als gemeentearchivaris aan te wijzen: de streekarchivaris/directeur van het Regionaal Historisch Centrum Rijnstreek en Lopikerwaard te Woerden;
- II.
als archiefbewaarplaats aan te wijzen: de archiefbewaarplaats van het Regionaal Historisch Centrum Rijnstreek en Lopikerwaard te Woerden;
- III.
- a.
een Strategisch informatieoverleg in te stellen waarin zitting hebben: de gemeentesecretaris, de gemeentearchivaris, de Teamleider Advies, de Teamleider Interne Ondersteuning, de Informatiebeveiligingsfunctionaris (IBF) en
- b.
op voordracht van de onder a. genoemde personen een onafhankelijke deskundige in het Strategisch informatieoverleg te benoemen, voor die gevallen waarbij dit verplicht is gesteld;
- a.
- IV.
dat dit besluit in werking treedt op de dag na die van bekendmaking en wordt aangehaald als: Aanwijzings- en benoemingsbesluit informatiebeheer gemeente IJsselstein 2020.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente IJsselstein d.d. 3 november 2020.
de secretaris
E.D. Luchtenburg
de burgemeester
mr. P.J.M. van Domburg
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl