Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR625566
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR625566/1
Besluit van de invorderingsambtenaar van het team Financieel Beheer van de gemeente Krimpen aan den IJssel houdende regels omtrent mandaat ambtenaar invordering van van leges
Geldend van 02-07-2019 t/m heden
Intitulé
Besluit van de invorderingsambtenaar van het team Financieel Beheer van de gemeente Krimpen aan den IJssel houdende regels omtrent mandaat ambtenaar invordering van van legesDe invorderingsambtenaar van het team Financieel Beheer van de gemeente Krimpen aan den IJssel;
b e s l u i t :
de medewerkers Dienstverlening E van het team Burgerzaken te mandateren om namens hem op te treden in de volgende situatie:
- •
de invordering in eerste aanleg van kennisgevingen op basis van de legesverordening
Aan de mandatering wordt de voorwaarde verbonden dat ondermandaat van bovengenoemde bevoegdheid niet mogelijk is.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking en vervangt voorgaande versies.
Ondertekening
Krimpen aan den IJssel, 1 juli 2019
De invorderingsambtenaar van de gemeente Krimpen aan den IJssel,
M.M. Clement
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl