Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR472803
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR472803/1
Regeling vervallen per 12-03-2019
Vervangingsregeling / waarneming gemeentesecretaris, eerste wijziging
Geldend van 14-11-2017 t/m 11-03-2019
Intitulé
Vervangingsregeling / waarneming gemeentesecretaris, eerste wijzigingHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard;
Gelet op het mandaatbesluit 2015 en het bijbehorende mandaatregister 2016, de Regeling budgethouderschap en de Organisatieverordening 2015 gemeente Krimpenerwaard.
Besluit
de volgende personen (functies) in genoemde volgorde aan te wijzen als plaatsvervangend gemeentesecretaris/algemeen directeur en directeur Strategie en Projecten.
Functie |
1e vervanger |
2e vervanger |
3e vervanger |
4e vervanger |
Gemeentesecretaris/ algemeen directeur |
Directeur Strategie en Projecten |
Afdelingsmanager BMO |
Afdelingsmanager Financiën |
Afdelingsmanager Ruimtelijke ontwikkeling |
Directeur Strategie en Projecten |
Gemeentesecretaris/ algemeen directeur |
- |
- |
- |
Dit besluit kan worden aangehaald als ‘Vervangingsregeling/waarneming gemeentesecretaris, eerste wijziging’ en treedt in werking met ingang van de dag na publicatie in de Gemeenschappelijke Voorziening Officiële Publicaties.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl