Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR637428
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR637428/1
Regeling vervallen per 20-02-2020
Voornemen en besluiten ambtshalve opneming van gegevens in de Basisregistratie personen (BRP)
Geldend van 20-02-2020 t/m 19-02-2020
Intitulé
Voornemen en besluiten ambtshalve opneming van gegevens in de Basisregistratie personen (BRP)Voornemen:
Uit onderzoek van de gemeente Krimpenerwaard is gebleken dat de onderstaande perso(o)n(en) naar alle waarschijnlijkheid niet meer woonachtig zijn op het adres waar zij in de Basisregistratie personen (BRP) zijn geregistreerd.
Het adresonderzoek heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd.
Het college van burgemeester en wethouders heeft het voornemen de bijhouding van de persoonslijst(en) van perso(o)n(en) op te schorten. Dit betekent dat zij daardoor niet meer als ingezetene van de gemeente Krimpenerwaard staan ingeschreven. Zij zijn niet meer bereikbaar voor overheidsinstanties. Dit kan onder andere gevolgen hebben voor uitkeringen, aanvragen rijbewijs en reisdocumenten, subsidies, toeslagen enz.
Naam en voorletters: |
Adres: |
Postcode: |
Datum voornemen: |
B. Ait-Moumad |
Talmastraat 8 |
2941GV |
15-01-2020 |
T. Bastyur |
Wal 43 |
2871BC |
16-01-2020 |
P. Vojsová |
Havenstraat 88 |
2871EB |
22-01-2020 |
S.B. Wojtasinska |
Kadijk 4 b |
2861CM |
22-01-2020 |
Op grond van de Algemene wet bestuursrecht worden bovengenoemde perso(o)n(en) in de gelegenheid gesteld om informatie te geven over hun feitelijke verblijfplaats. De termijn voor het naar voren brengen van de zienswijze is vier (4) weken en vangt aan één (1) dag na de datum van deze publicatie. Dit kan schriftelijk of mondeling gebeuren. Uw brief kunt u richten aan het college van burgemeester en wethouders van Krimpenerwaard, Klantcontactcentrum, backoffice burgerzaken, Postbus 51, 2820 AB Stolwijk. Indien u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om uw zienswijze mondeling toe te lichten, verzoeken wij u van tevoren telefonisch een afspraak te maken via telefoonnummer: 140182.
Na vier weken wordt over het voornemen een definitief besluit genomen. Het formele besluit tot uitschrijving zal tevens op deze wijze worden gepubliceerd.
Besluit:
Het college van burgemeester en wethouders heeft het besluit genomen de bijhouding van de persoonslijst(en) van onderstaande perso(o)n(en) op te schorten, omdat onderstaande perso(o)n(en) niet meer woonachtig of bereikbaar zijn op het adres, dat in de Basisregistratie personen (BRP) staat. Dit bleek uit een ingesteld adresonderzoek. Dit betekent dat zij daardoor niet meer als ingezetene van de gemeente Krimpenerwaard staat (staan) ingeschreven. Zij zijn niet meer bereikbaar voor overheidsinstanties. Het college van burgemeester en wethouders heeft besloten bij deze personen ambtshalve gegevens van vertrek op zijn/haar persoonslijst op te nemen, artikel 2.21, 2e en 3e lid Wet BRP. De persoonsgegevens zullen ingeschreven worden het Register van Niet-Ingezetenen (RNI), wegens onbekend adres, omdat zij niet meer bereikbaar zijn voor overheidsinstanties. Dit heeft onder andere gevolgen voor uitkeringen, aanvragen rijbewijs en reisdocumenten, subsidies, toeslagen enz.
Naam en voorletters: |
Geboortedatum: |
Datum verzending besluit: |
L.C. Gonet |
20-03-1970 |
21-01-2020 |
Ingevolge de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende binnen zes (6) weken na de datum van verzending van dit besluit hiertegen een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Krimpenerwaard.
Het bezwaarschrift dient ondertekend te zijn en ten minste te bevatten:
- a.
De naam en het adres van de indiener;
- b.
De dagtekening;
- c.
Omschrijving van het besluit, waartegen bezwaar wordt gemaakt.
Tevens kan op grond van het bepaalde in artikel 8:81 van de Algemene wet bestuursrecht aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Den Haag, sector Bestuursrecht (Postbus 20302, 2500 EH Den Haag) worden verzocht een voorlopige voorziening (waaronder schorsing) te treffen, indien onverwijlde spoed dat, gelet op de betrokken belangen, vereist.
U kunt ook digitaal een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.
Ondertekening
Krimpenerwaard, 12 februari 2020
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl