Regeling vervallen per 31-12-2015

Tarievenregeling afvalinzameling 2015

Geldend van 01-01-2014 t/m 30-12-2015

Intitulé

Tarievenregeling afvalinzameling 2015

Het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Landerd;

BESLUIT :

Vast te stellen de tarievenregeling afvalinzameling

Artikel 1 Beschikbaar stellen van een extra container voor huishoudelijk afval

Het tarief bedraagt voor:

het beschikbaar stellen en het ledigen van een extra afvalcontainer € 22,20 per maand, beschikbaar stelling geschiedt voor minimaal één jaar.

Artikel 2 Omwisselen extra container

Het tarief voor het omwisselen van een extra container bedraagt € 33,55.

Dit recht wordt niet geheven voor omwisselingen van een 240 liter container in een 140 liter container en dit recht wordt ook niet geheven voor omwisselingen op verzoek door nieuwe huishoudens op percelen indien het verzoek tot omwisseling ontvangen wordt binnen een jaar nadat het nieuwe huishouden feitelijk gebruik maakt van het perceel.

Artikel 3 Inzamelen op verzoek van grove huishoudelijke afvalstoffen:

De tarieven bedragen hiervoor:

  • ·

    bij een hoeveelheid tot en met 2 m3: € 17,60

  • ·

    bij een hoeveelheid vanaf 2 m3 tot en met 4 m3: € 35,25

  • ·

    bij een hoeveelheid vanaf 4 m3 tot en met 6 m3: € 52,80

  • ·

    bij een hoeveelheid vanaf 6 m3 tot en met 8 m3: € 70,45

  • ·

    bij een hoeveelheid vanaf 8 m3 tot en met 10 m3: € 88,00

Artikel 4 Citeertitel en inwerkingtreding

Deze regeling kan worden aangehaald onder de naam ‘Tarievenregeling afvalinzameling’ en treedt in werking op 1 januari 2014.

De tarievenregeling afvalinzameling is vastgesteld in de vergadering van 3 december 2013.

Burgemeester en wethouders van Landerd

secretaris burgemeester

J.A.J. Lenssen M.C. Bakermans