Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR351088
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR351088/1
Regeling vervallen per 15-10-2016
Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland
Geldend van 01-12-2007 t/m 14-10-2016
Intitulé
Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente LansingerlandAlgemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lansingerland,
gelet op de behoefte naar het juridisch borgen van het inkoopproces;
o verwegende dat
- -
op dit moment door alle afdelingen verplichtingen worden aangegaan. Dat kan gaan om leveringen, aanvraag van diensten of grote aanbestedingen;
- -
met inkoopvoorwaarden de gemeente juridisch sterker staat;
besluit vast te stellen het navolgende:
Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl