Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635608
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR635608/1
Besluit van de teammanager Informatievoorziening & Digitalisering van de gemeente Lansingerland houdende regels omtrent Wet BAG, Wet BGT en Wet BRO (Aanwijzingsbesluit Wet BAG, Wet BGT en Wet BRO)
Geldend van 01-01-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van de teammanager Informatievoorziening & Digitalisering van de gemeente Lansingerland houdende regels omtrent Wet BAG, Wet BGT en Wet BRO (Aanwijzingsbesluit Wet BAG, Wet BGT en Wet BRO)De teammanager Informatievoorziening & Digitalisering,
Overwegende dat,
- •
in artikel 2 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen (Wet BAG) het houden van een geautomatiseerde basisregistratie adressen en gebouwen is opgedragen aan het college van burgemeester en wethouders;
- •
in artikel 1 en 10 van de Wet basisregistratie grootschalige topografie (Wet BGT) het college van burgemeester en wethouders de verantwoordelijkheid is opgedragen voor het bijhouden van geografische gegevens voor zover het betreft geografische objecten;
- •
het college van burgemeester en wethouders een bronhouder is in de zin van artikel 1 en 9 Wet basisregistratie ondergrond (Wet BRO)
- •
Het wenselijk is om voor de uitoefening van de bevoegdheden en taken uit de Wet Basisregistratie adressen en Gebouwen (Wet BAG), de Wet basisregistratie grootschalige topografie, de Wet basisregistratie ondergronden (Wet BRO) ambtenaren aan te wijzen die zijn belast met het beheer van de basisregistratie(s) en/of het opmaken van specifieke brondocumenten.
gelet op:
- -
artikel 2 en 10 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen,
- -
artikel 7 van het Besluit basisregistratie adressen en gebouwen;
- -
artikel 1 en 10 van de Wet basisregistratie grootschalige topografie;
- -
artikel 1 en 9 van de Wet basisregistratie ondergrond
- -
de Mandaatregeling Lansingerland 2020 van de burgemeester en het college van burgemeester wethouders van de gemeente Lansingerland,
BESLUIT AAN TE WIJZEN:
- 1.
Als beheerder van de geautomatiseerde basisregistratie adressen en gebouwen:
- •
Medewerker Informatievoorziening C van het team I&D
- •
- 2.
Als plaatsvervangend beheerder van de geautomatiseerde basisregistratie adressen en gebouwen:
- •
Medewerker Informatievoorziening C van het team I&D
- •
- 3.
Als ambtenaren bevoegd tot het opmaken van documenten, als bedoeld in artikel 10, onder b van de Wet BAG, en verklaringen, als bedoeld in artikel 7, aanhef en onder m van het Besluit basisregistratie adressen en gebouwen:
- •
Medewerker informatievoorziening C belast met GEO informatie
- •
Medewerker handhaving A, B, C, D, en E
- •
Medewerker publieksdiensten, de taxateur(s) van WOZ objecten
- •
Beheerder van de BAG
- •
Plaatsvervangend beheerder van de BAG
- •
- 4.
Als beheerder van de Wet basisregistratie grootschalige topografie:
- •
Medewerker Informatievoorziening C van het team I&D
- •
- 5.
Als ambtenaar bevoegd tot het verwerken van brondocumenten die geleverd worden aan Onze Minister als bedoeld in artikel 9 van de Wet basisregistratie ondergrond:
- •
Medewerker Informatievoorziening C van het team I&D
- •
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2020.
Dit besluit wordt aangehaald als “aanwijzingsbesluit Wet BAG, Wet BGT en Wet BRO”
Ondertekening
Lansingerland, 18 december 2019
Namens Burgemeester en Wethouders van Lansingerland,
G. de Jongste-Kobossen
Teammanager Informatievoorziening en Digitalisering
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl