Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR656023
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR656023/2
Besluit ondermandaat gemeentesecretaris/ algemeen directeur – medewerkers team Concernstaf
Geldend van 16-12-2022 t/m heden
Intitulé
Besluit ondermandaat gemeentesecretaris/ algemeen directeur – medewerkers team ConcernstafDe gemeentesecretaris/ algemeen directeur van de gemeente Leudal,
overwegende dat het doelmatig is dat de gemeentesecretaris/ algemeen directeur gebruik maakt van ondermandaat bij de uitoefening van de aan hem gemandateerde bevoegdheden;
gelet op het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal, de geldende Budgethouderregeling en het organogram van de organisatiestructuur 2021 en de daarbij behorende indeling van medewerkers over de diverse afdelingen en teams;
B E S L U I T :
Artikel 1 Ondermandaat
-
1. De gemeentesecretaris/ algemeen directeur wijst op grond van artikel 3 van het Mandaat- volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal de medewerkers van het team Concernstaf aan als degenen die binnen de grenzen van de aan hen opgedragen taken het ondermandaat kunnen uitoefenen, voor zover de voorbereidende/ procedurele handelingen niet betreffen het nemen van een besluit als bedoeld in artikel 1:3 van de Algemene wet bestuursrecht alsmede het definitief aangaan van overeenkomsten
-
2. Uitzondering op het eerste lid van dit artikel geldt:
- -
een verplichting tot maximaal € 500,- exclusief BTW door een voor dat budget aangewezen prestatie akkoord verklaarder (pav-er).
- -
een verplichting tot maximaal € 25.000,- exclusief BTW door een voor dat budget aangewezen budgetbeheerder;
mits er budget is en het binnen de aard en het doel van het budget past.
- -
-
3. De in het eerste lid bedoelde functionarissen oefenen het ondermandaat uit met inachtneming van de artikelen 4 en 5 van het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Leudal.
-
4. De gemeentesecretaris/ algemeen directeur kan ten aanzien van de uitoefening van dit ondermandaat per geval of in het algemeen instructies geven ter zake van de uitoefening van de gemandateerde bevoegdheid.
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Heythuysen, 23 maart 2021
mr. drs. J.J. Th.L. GeraedtsZiet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl