Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis houdende regels omtrent heffings- en invorderingsambtenaar (Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar 2020)

Geldend van 01-01-2020 t/m heden

Intitulé

Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis houdende regels omtrent heffings- en invorderingsambtenaar (Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar 2020)

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis;

gelet op artikel 2.1 van de CAO gemeenten en artikel 231 lid 2 onderdeel b en c van de Gemeentewet en artikel 1 lid 2 Wet WOZ;

besluit vast te stellen het volgende besluit:

Artikel 1

De hierna volgende gemeenteambtenaren zijn gemeenteambtenaar belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c, van de Gemeentewet en in artikel 1, tweede lid, Wet waardering onroerende zaken:

  • de clustermanager Bedrijfsvoering

  • -

    Als eerste vervanger wordt aangewezen:

    de Teammanager Advies, Belastingen en Control

 

  • -

    Als tweede vervanger wordt aangewezen:

    de Senior medewerker Administratie, Beheer en Belastingen

Artikel 2

Het Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar van 3 juni 2019 wordt ingetrokken met ingang van de in artikel 4 genoemde datum van inwerkingtreding van dit besluit.

Artikel 3

De functionaris die op grond van dit besluit is aangewezen als heffings- en invorderingsambtenaar treedt in de plaats van de functionaris die als zodanig vóór de inwerkingtreding van dit besluit bevoegd was.

Artikel 4

Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2020.

Artikel 5

Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar 2020.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van 17 december 2019

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis.

de secretaris,

A.L. Duijmaer van Twist

de burgemeester,

dr. T.J. Haan