Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608678
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR608678/1
Regeling vervallen per 13-03-2018
Benoeming toezichthouders voor handhaving wet Basisregistratie Personen
Geldend van 13-03-2018 t/m 12-03-2018
Intitulé
Benoeming toezichthouders voor handhaving wet Basisregistratie PersonenBurgemeester en wethouders maken bekend dat zij op 30-01-2018 hebben besloten twee gemeenteambtenaren aan te wijzen als toezichthouder als bedoeld in artikel 5.11 van de Algemene wet bestuursrecht. Op grond van artikel 4:2 wet BRP wijst het college ambtenaren aan die belast zijn met de naleving van de verplichtingen genoemd in de Wet BRP.
Deze aanwijzing vindt plaats in het kader van hun werkzaamheden voor het project Landelijke Aanpak Adreskwaliteit. Het gaat daarbij om de aanpak van adresfraude en de verbetering van de kwaliteit van de Basisregistratie personen. (BRP)
Ter inzagelegging
Genoemde benoeming ligt vanaf heden kosteloos ter inzage bij het Klant Contact Centrum (KCC) en is tevens te raadplegen op www.overheid.nl. Op verzoek kan tegen betaling van de daarvoor geldende kosten een afschrift worden verkregen.
Informatie: Klant Contact Centrum (KCC) tel. 14 043.
E-mail: info@meerssen.nl
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl