Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR119334
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR119334/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Receptie- en geschenkenregeling
Geldend van 01-07-2009 t/m 31-12-2019
Intitulé
Receptie- en geschenkenregelingArtikel
-
1.
GEMEENTE MONTFOORT 2009
Burgemeester en wethouders van de gemeente Montfoort;
Gelet op de instemming van de Ondernemingsraad in de vergadering van. 24 juni 2009;
b e s l u i t e n :
vast te stellen de Receptie- en geschenkenregeling gemeente Montfoort 2009
Artikel 1: toepasssing
Deze regeling is van toepassing op de ambtenaar in de zin van de CAR/UWO.
Artikel 2: te verstrekken attenties
Bij de genoemde gelegenheden worden de daarbij vermelde attenties verstrekt; deze worden verwerkt comform de fiscale bepalingen. De attenties kunnen worden aangevraagd en/of gedeclareerd via het bij deze regeling gevoegde formulier.
1. Ziekte:
na + 3 weken fruitmand of bloemen € 17,50 netto
na + 2 maanden fruitmand of bloemen € 17,50 netto
tijdens verblijf in ziekenhuis fruitmand of bloemen € 17,50 netto
2. Geboorte of adoptie van een kind cadeau € 25,-- netto
3. Huwelijk/geregistreerd partnerschap: cadeau € 150,-- netto
25-jarig huwelijk cadeau € 150,-- netto
40-jarig huwelijk cadeau € 150,-- netto
4. Overlijden medewerker rouwarrangement € 100,-- netto
rouwadvertentie of ander
bewijs van deelneming
Overlijden oud-medewerker waarmee rouwarrangement € 75,-- netto
nog contact wordt onderhouden of
een externe relatie
5. 12½-jarig dienstjubileum cadeau € 200,-- netto
bloemen € 17,50 netto
6. 25-jarig dienstjubileum cadeau € 250,-- netto
bloemen € 20,-- netto
Als dit door de jubilaris op prijs wordt gesteld, wordt een besloten receptie aangeboden, waarbij de partner van de jubilaris en het totale personeel worden uitgenodigd.
De jubilaris kan ook kiezen voor een activiteit samen met directe collega’s en/of afdeling.
maximaal budget € 400,--
7. 40-jarig dienstjubileum cadeau € 350,-- netto
bloemen € 20,-- netto
Als dit door de jubilaris op prijs wordt gesteld, wordt een receptie aangeboden, waarbij de naaste familie van de jubilaris, het totale personeel en werkrelaties worden uitgenodigd.
De jubilaris kan ook kiezen voor een activiteit samen met directe collega’s en/of afdeling.
maximaal budget € 750,--
8. 25-jarig ambtsjubileum gratificatie zoals bepaald in artikel (aantal jaren bij de overheid) 3:5:1 van de
CAR/UWO, uitgekeerd conform de fiscale regelgeving
bloemen € 20,-- netto
9. 40-jarig ambtsjubileum gratificatie zoals bepaald in artikel 3:5:1 van de CAR/UWO, uitgekeerd conform de fiscale regelgeving bloemen € 20,-- netto
Als dit door de jubilaris op prijs wordt gesteld, wordt een receptie aangeboden, waarbij de naaste familie van de jubilaris, het totale personeel en werkrelaties worden uitgenodigd.
De jubilaris kan ook kiezen voor een activiteit samen met directe collega’s en/of afdeling.
maximaal budget € 750,--
10. Pensionering c.q. vervroegde pensionering:
cadeau € 650,-- netto
bloemen € 20,-- netto
- 1.
1. Bij beëindiging van een dienstverband van minder dan 10 jaar wegens (vervroegde) pensionering kan, indien de ambtenaar dit wenst, daarnaast een besloten receptie worden aangeboden waarbij de naaste familie van de jubilaris en het totale personeel worden uitgenodigd. De jubilaris kan ook kiezen voor een activiteit samen met directe collega’s en/of afdeling.
maximaal budget € 750,--
-
2. Bij beëindiging van een dienstverband van de ambtenaar wegens (vervroegde) pensionering na een diensttijd van 10 jaar of meer, kan indien de ambtenaar dit wenst, daarnaast een receptie worden aangeboden waarbij de naaste familie van de jubilaris, het totale personeel, oud-collega’s en werkrelaties worden uitgenodigd. De jubilaris kan ook kiezen voor een activiteit samen met directe collega’s en/of afdeling. maximaal budget € 1.500, --
11. Beëindiging dienstverband i.v.m. aanvaarden betrekking elders:
bloemen € 20,-- netto
en daarnaast:
- 1.
1. Bij een dienstbetrekking van minder dan vijf jaar
cadeau € 75,-- netto
-
2. Bij een dienstbetrekking van vijf jaar of meer
cadeau € 75,-- ver-meerderd met € 5,-- voor elk volledig dienstjaar dat de medewerker boven de 5 jaar in dienst is geweest. Het totaalbedrag is netto.
Als dit door de ambtenaar op prijs wordt gesteld, wordt een besloten receptie aangeboden met het totale personeel, waarbij, in overleg met de manager, oud-collega’s en relaties kunnen worden uitgenodigd. De ambtenaar kan ook kiezen voor een activiteit samen met directe collega’s en/of afdeling.
maximaal budget € 400,--
Artikel 3: receptie
Indien de keuze valt op een receptie, dan is de aanvangstijd bepaald op 16.00 uur.
Het verwachte aantal gasten is bepalend voor de keuze van de lokatie (kantine of extern). Dit wordt bepaald conform de brandweervoorschriften en in overleg tussen manager of personeelsconsulent en bodedienst.
Artikel 4: diensttijd
Ter vaststelling van de diensttijd bij de gemeente Montfoort wordt meegeteld de doorgebrachte tijd in dienst van de voormalige gemeenten Linschoten, Snelrewaard en Willeskop, alsmede de Technische Kring Montfoort, Linschoten, Snelrewaard en Willeskop.
Artikel 5: onvoorziene gevallen
Burgemeester en wethouders zijn bevoegd te beslissen, voorzover nodig, in afwijking van het in deze regeling bepaalde waarin deze regeling naar hun oordeel niet of niet in redelijkheid voorziet.
Artikel 6: aanpassing bedragen
Eenmaal per drie jaar zal in overleg met de Ondernemingsraad worden bezien of de in deze regeling genoemde bedragen moeten worden aangepast.
Artikel 7: slotbepalingen
1. Deze regeling treedt in werking op 1 juli 2009 en wordt aangehaald als de “Receptie- en geschenkenregeling gemeente Montfoort 2009”.
2. De “Receptie- en geschenkenregeling gemeente Montfoort 2006” wordt ingetrokken.
3. Aldus vastgesteld in de vergadering van 21 juli 2009.
Burgemeester en Wethouders van Montfoort,
De heer F.J. Henseler, Mevrouw P.A.M. Goedvolk,
loco-gemeentesecretaris loco-burgemeester
- 1.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl