Regeling vervallen per 01-04-2016

Aanstellings- en aanwijzingsbesluit belastingdeurwaarders Neder-Betuwe 2016

Geldend van 01-04-2016 t/m 31-03-2016 met terugwerkende kracht vanaf 01-02-2016

Intitulé

Aanstellings- en aanwijzingsbesluit belastingdeurwaarders Neder-Betuwe 2016

Het college van burgemeester en wethouders van Neder-Betuwe;

gelet op

  • -

    Artikel 160, lid 1, onder d en artikel 231, lid 2 onderdeel e. van de Gemeentewet;

  • -

    Artikel 1:2, lid 1 onder d en 2:1 van de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Neder-Betuwe;

BESLUIT:

  • 1. als onbezoldigd ambtenaar van gemeente Neder-Betuwe aan te stellen

    • -

      Mevr. A.M.E.M. Beurskens-Roumen, geboren 02-06-1952 te Horn

    • -

      Mevr. P.M.G.S. van Helden-Luijten, geboren 20-03-1965 te Nunhem

    • -

      Dhr. H.L.J.W.A. Leppink, geboren op 27-08-1956 te Kerkrade

    • -

      Dhr. A.M.M. Wagenmakers, geboren op 21-10-1959 te Oss

    • -

      Mevr. S.J.M. Vissers, geboren op 07-08-1992 te Venray

    (zijnde medewerkers van Flanderijn Invordering B.V.)

  • 2. Dit besluit met terugwerkende kracht in werking te laten treden per 1 februari 2016 en te laten gelden voor de periode dat de onder 1. bedoelde personen, in dienst van Flanderijn Invordering B.V., in opdracht van gemeente Neder-Betuwe belast zijn met de dwanginvordering van gemeentelijke belastingen.

  • 3. De in de gemeente geldende arbeidsvoorwaardenregeling is op betrokkenen niet van toepassing.

  • 4. Dit besluit wordt aangehaald als "Aanstellings- en aanwijzingsbesluit belastingdeurwaarders Neder-Betuwe 2016".

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van 15 februari 2016,
Het college van burgemeester en wethouders van Neder-Betuwe,
de secretaris, de burgemeester,
J.J.J. van Huffelen MPG BBA ir. C.W. Veerhoek

Bijlage 1

Bezwaarmogelijkheid

U kunt tegen dit besluit schriftelijk en gemotiveerd bezwaar maken bij burgemeester en wethouders van de gemeente Neder-Betuwe, t.a.v. de commissie bezwaarschriften, Postbus 20, 4043 ZG OPHEUSDEN. U moet het bezwaarschrift op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na verzending van deze brief indienen. Vermeldt u duidelijk dat het om een bezwaarschrift gaat.

Voorlopige voorziening

Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van het besluit niet. Nadat u een bezwaarschrift hebt ingediend, kunt u, ingeval van spoedeisend belang, de rechter vragen het besluit op te schorten of een voorlopige maatregel te treffen. Adres: Voorzieningenrechter te Arnhem, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem. U kunt ook digitaal een voorlopige voorziening aanvragen bij genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.