Regeling vervallen per 01-01-2020

Openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren, regeling

Geldend van 05-08-2011 t/m 31-12-2019

Intitulé

Openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren, regeling

Openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren, regeling

Artikel 1 Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • 1

    gemeentesecretaris

  • 2

    sectordirecteur

  • 3

    projectdirecteur binnenstad

  • 4

    concerncontroller

  • 5

    hoofd grondbedrijf

  • 6

    brandweer commandant

Artikel 2 Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voorzover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3 Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden op de website van de Gemeente Nieuwegein te zetten, volgens artikel 3 van bijlage 1.

Artikel 4 Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

De opgave vermeldt:

  • a

    de hoofdfunctie

  • b

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden

  • c

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

  • d

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen

Artikel 5 Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor de opgave van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervullen.

Artikel 6 Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren

Deze regeling treedt in werking de dag na bekendmaking van deze regeling