Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard houdende regels omtrent de piketdienstregeling Aanwijzingsbesluit piketdienstregeling Officier van Dienst Bevolkingszorg

Geldend van 27-01-2015 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2015

Intitulé

Aanwijzingsbesluit piketdienstregeling Officier van Dienst Bevolkingszorg

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nissewaard;

Gelet op het bepaalde in de Piketdienstregeling voor de Officier van Dienst Bevolkingszorg Nissewaard en artikel 15.1.11 van de CAR/UWO;

Overwegende:

dat het, met het oog op de paraatheid bij de rampenbestrijding en crisisbeheersing, noodzakelijk is dat een ambtenaar binnen en buiten de voor hem vastgestelde werktijden bereikbaar en beschikbaar is;

Besluit vast te stellen:

het Aanwijzingsbesluit piketdienstregeling

Artikel 1

Als Officier van Dienst Bevolkingszorg Nissewaard zijn aangewezen:

  • -

    De beleidsmedewerkers C, de heer D.J. Spahr van der Hoek en de heer M.J. van der Sluijs,

  • -

    De externe dienstverlener B, de heer P. Schiavone,

  • -

    De adviseur crisisbeheersing, mevrouw M. Steentjes

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2015;

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit piketdienstregeling Officier van Dienst Bevolkingszorg.

Ondertekening

Aldus vastgestled in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van gemeente Nissewaard d.d. 2 januari 2015.

de secretaris,
J. Pol
de burgemeester,
M. Salet