Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607841
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607841/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Besluit van Gedeputeerde Staten van de provincie Noord-Holland houdende regels omtrent stembureau Buitengewoon verlof voor het zitting nemen in een stembureau
Geldend van 07-02-2018 t/m 31-12-2019
Intitulé
Besluit van Gedeputeerde Staten van de provincie Noord-Holland houdende regels omtrent stembureau Buitengewoon verlof voor het zitting nemen in een stembureauGedeputeerde Staten van Noord-Holland
Gelet op de afspraken in de op 29 juni 2017 tot stand gekomen CAO provincies 2017 – 2018, tot vaststelling van de bijgaande Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling Provincies 2018.
Besluiten:
De hierna genoemde rechtspositieregelingen worden als gevolg van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling Provincies 2018 gewijzigd conform de transponeringstabel zoals opgenomen in de bij dit besluit behorende bijlage 2 waarin per rechtspositieregeling wordt aangegeven wat de technische wijziging is:
Buitengewoon verlof voor het zitting nemen in een stembureau.
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2018.
Toepassing artikel 5.13 van de CAP 2018
De algemeen directeur heeft op 20 mei 2009 besloten dat aan medewerkers van de provincie Noord-Holland die zitting nemen in een stembureau daarvoor met toepassing van artikel 5.13 van de CAP 2018 buitengewoon verlof met behoud van bezoldiging kan worden verleend.
De algemeen directeur heeft tevens besloten dat deze gedragslijn voortaan als een vaste gedragslijn kan worden aangemerkt en ook als zodanig aan het personeel bekend kan worden gemaakt.
Het buitengewoon verlof dient vooraf te worden aangevraagd via Het Plein, verlof aanvragen (wijzig Soort verlof in “buitengewoon verlof” en geef in het veld Opmerking voor goedkeurende bewerker aan “Zitting nemen in stembureau”)
Ondertekening
Haarlem, 19 december 2017
Gedeputeerde staten van Noord-Holland,
J.W. Remkes, voorzitter.
R. M. Bergkamp, provinciesecretaris.
De beslissing is namens Gedeputeerde Staten genomen door het lid van het college dat met dit onderwerp is belast.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl