Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607877
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR607877/2
Regeling vervallen per 01-01-2024
Aanwijzingsbesluitklachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt
Geldend van 08-02-2018 t/m 31-12-2023
Intitulé
Aanwijzingsbesluitklachtencoördinatoren en mediators gemeente OldambtHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;
Gelet op de klachtenregeling gemeente Oldambt en hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;
Besluit
I
Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 2, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, aan te wijzen:
- de heer A.J. de Wit (Medewerker Ontwikkeling IV, team Beleid)
- de heer K. van der Broek (Medewerker Ontwikkeling III, team Ruimte en Economie)
- mevrouw N.M. de Ruiter-Meijer (Beleidsuitvoering II, team Inkomen)
- de heer E.A. Abbas (Medewerker Ontwikkeling IV, team Ruimte en Economie)
Allen aangesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt.
II
Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden de dag na die van bekendmaking.
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 23 januari 2018
De secretaris, H.J.J. Groothuis
De burgemeester, P. Smit
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl