Regeling vervallen per 01-01-2024

Aanwijzingsbesluitklachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt

Geldend van 08-02-2018 t/m 31-12-2023

Intitulé

Aanwijzingsbesluitklachtencoördinatoren en mediators gemeente Oldambt

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;

Gelet op de klachtenregeling gemeente Oldambt  en hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht;

Besluit

I

Tot klachtencoördinatoren, als bedoeld in artikel 2, eerste lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt en als zodanig belast met de in artikel 2, tweede lid van de Klachtenregeling gemeente Oldambt genoemde taken, aan te wijzen:

- de heer A.J. de Wit (Medewerker Ontwikkeling IV, team Beleid)

- de heer K. van der Broek (Medewerker Ontwikkeling III, team Ruimte en Economie)

- mevrouw N.M. de Ruiter-Meijer (Beleidsuitvoering II, team Inkomen)

- de heer E.A. Abbas (Medewerker Ontwikkeling IV, team Ruimte en Economie)

Allen aangesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt.

II

Dit aanwijzingsbesluit in werking te laten treden de dag na die van bekendmaking.

Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 23 januari 2018

De secretaris, H.J.J. Groothuis

De burgemeester, P. Smit