Wijzigingsbesluit bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’

Geldend van 14-06-2019 t/m heden

Intitulé

Wijzigingsbesluit bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt,

gelezen het voorstel van het cluster Dienstverlening, team KCC;

gelet op artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016;

overwegende de wens tot wijziging van bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’;

b e s l u i t:

bijlage 2 behorende bij de ‘Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2016’ als volgt te wijzigen:

Artikel I

Het kopje ‘Toezicht’ komt als volgt te luiden:

Als toezichthouders zijn aangewezen:

medewerker Ontwikkeling III, medewerker beleidsuitvoering IV, medewerker Publiek I en II van team KCC van cluster Dienstverlening;

medewerker Publiek I van team Informatie van cluster Dienstverlening;

adviseur IV en medewerker Handhaving I van team Toezicht en handhaving van cluster Maatschappelijke Zaken;

medewerker Beleidsuitvoering II en III van team Jeugd en werk van cluster Maatschappelijke Zaken;

medewerker Handhaving I, II en III van team Vergunningen toezicht en handhaving van cluster Ruimtelijke Zaken.

Artikel II

Dit besluit treedt - na behoorlijk te zijn bekend gemaakt - in werking op de dag na die van bekendmaking.

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van de gemeente Oldambt d.d. 21 mei 2019.

De secretaris, De burgemeester,

H.J.J. Groothuis C.Y. Sikkema

Ondertekening