Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631736
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631736/1
Regeling vervallen per 01-01-2024
Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door de informatiebeheerder
Geldend van 19-12-2019 t/m 31-12-2023
Intitulé
Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door de informatiebeheerderDe informatiebeheerder van de gemeente Oldambt;
gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2019;
B E S L U I T:
de navolgende beheerfunctionarissen aan te wijzen
Gegevensbeheer
Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen: medewerker Gegevens II, team Informatie (BRP), cluster Dienstverlening.
Applicatiebeheer
Als applicatiebeheerder BRP is aangewezen: medewerker Systemen III, team Informatie, cluster Dienstverlening.
Zijn/haar plaatsvervanger is: medewerker Gegevens II, team Informatie, cluster Dienstverlening en medewerker Beleidsuitvoering III, team Informatie, cluster Dienstverlening.
Naast de gegevensbeheerder zijn tevens belast met het berichtenverkeer:
de medewerkers Publiek I en Beleidsuitvoering IV, team KCC/BRP, cluster Dienstverlening.
Gegevensverwerking
Als gegevensverwerkers worden alle medewerkers van het team Klant Contact Centrum en de medewerkers van team Informatie die belast zijn met taken op het gebied van de BRP van cluster Dienstverlening aangewezen.
Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de wet BRP
De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan:
- 1.
Medewerker Publiek I, team KCC (BRP), cluster Dienstverlening;
- 2.
Medewerker Beleidsuitvoering IV, team KCC, cluster Dienstverlening;
- 3.
Medewerker Gegevens II, team Informatie (BRP), cluster Dienstverlening.
Fraudecoördinatie
Als fraudecoördinatoren zijn aangewezen de medewerkers Publiek I, team KCC (BRP), cluster Dienstverlening.
Ondertekening
Aldus besloten door de informatiebeheerder op 11 december 2019.
De informatiebeheerder,
G. Heiminge
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl