Regeling vervallen per 01-01-2024

Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door de informatiebeheerder

Geldend van 19-12-2019 t/m 31-12-2023

Intitulé

Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door de informatiebeheerder

De informatiebeheerder van de gemeente Oldambt;

gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2019;

B E S L U I T:

de navolgende beheerfunctionarissen aan te wijzen

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder BRP is aangewezen: medewerker Gegevens II, team Informatie (BRP), cluster Dienstverlening.

Applicatiebeheer

Als applicatiebeheerder BRP is aangewezen: medewerker Systemen III, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Zijn/haar plaatsvervanger is: medewerker Gegevens II, team Informatie, cluster Dienstverlening en medewerker Beleidsuitvoering III, team Informatie, cluster Dienstverlening.

Naast de gegevensbeheerder zijn tevens belast met het berichtenverkeer:

de medewerkers Publiek I en Beleidsuitvoering IV, team KCC/BRP, cluster Dienstverlening.

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers worden alle medewerkers van het team Klant Contact Centrum en de medewerkers van team Informatie die belast zijn met taken op het gebied van de BRP van cluster Dienstverlening aangewezen.

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de wet BRP

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

  • 1.

    Medewerker Publiek I, team KCC (BRP), cluster Dienstverlening;

  • 2.

    Medewerker Beleidsuitvoering IV, team KCC, cluster Dienstverlening;

  • 3.

    Medewerker Gegevens II, team Informatie (BRP), cluster Dienstverlening.

Fraudecoördinatie

Als fraudecoördinatoren zijn aangewezen de medewerkers Publiek I, team KCC (BRP), cluster Dienstverlening.

Ondertekening

Aldus besloten door de informatiebeheerder op 11 december 2019.

De informatiebeheerder,

G. Heiminge