Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631798
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR631798/1
Regeling vervallen per 01-01-2024
Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door het college
Geldend van 19-12-2019 t/m 31-12-2023
Intitulé
Aanwijsbesluit beheerfunctionarissen BRP door het collegeBurgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt;
gelet op artikel 1 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen gemeente Oldambt 2019;
B E S L U I T:
de navolgende beheerfunctionarissen aan te wijzen
Informatiebeheer
Als informatiebeheerder is aangewezen manager I, cluster Dienstverlening.
Als plaatsvervanger is aangewezen manager I, cluster Maatschappelijke Zaken.
Beveiligingsbeheer
Als beveiligingsbeheerder is aangewezen medewerker Ontwikkeling III van team KCC, cluster Dienstverlening.
Als plaatsvervanger is aangewezen medewerker Beleidsuitvoering IV van team KCC, cluster Dienstverlening.
Privacybeheer
Als privacybeheerder is aangewezen manager I, cluster Dienstverlening.
Als plaatsvervanger is aangewezen manager I, cluster Maatschappelijke Zaken.
Toezichtsbeheer
Als toezichthouders zijn aangewezen:
- •
medewerker Ontwikkeling III, medewerker beleidsuitvoering IV, medewerker Publiek I en II van team KCC van cluster Dienstverlening;
- •
medewerker Gegevens II van team Informatie (BRP) van cluster Dienstverlening;
- •
adviseur IV en medewerker Handhaving I van team Handhaving en toezicht van cluster Maatschappelijke Zaken;
- •
medewerker Beleidsuitvoering II van team Leerlingzaken van cluster Maatschappelijke Zaken;
- •
medewerker Handhaving I, II en III van team Vergunningen toezicht en handhaving van cluster Ruimtelijke Zaken.
Controle op informatiebeveiliging
Als CISO is aangewezen adviseur III van team Informatie van cluster Dienstverlening.
Als plaatsvervanger CISO is aangewezen adviseur IV van team Informatie van cluster Dienstverlening.
Systeembeheer
De systeembeheerders zijn in dienst bij PinkRoccade en GRID nv. Vervanging vindt onderling plaats.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt d.d. 10 december 2019.
Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldambt,
De secretaris, De burgemeester,
Herman Groothuis Cora-Yfke Sikkema
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl