Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar

Geldend van 01-04-2019 t/m heden

Intitulé

Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Putten;

gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling sector gemeenten en gelet op artikel 231, tweede lid, onder b en c, van de Gemeentewet en artikel 1, tweede lid, Wet waardering onroerende zaken;

besluit:

vast te stellen het Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar.

Artikel 1

Aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b, van de Gemeentewet en in artikel 1, tweede lid, Wet waardering onroerende zaken ('heffings-ambtenaar') de Beleidsmedewerker WOZ. Bij afwezigheid van deze ambtenaar aan te wijzen als vervanger de Gegevensbeheerder WOZ.

Artikel 2

Aan te wijzen als de gemeenteambtenaar, als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c, van de Gemeentewet ('invorderingsambtenaar') de afdelingsmanager Dienstverlening. Bij afwezigheid van deze ambtenaar aan te wijzen als vervanger de manager Samenleving of diens vervanger.

Artikel 3

Alle eerder genomen besluiten aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar worden ingetrokken per 1 april 2019.

Artikel 4

De functionarissen die op grond van dit besluit zijn aangewezen als heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar treden in de plaats van de functionarissen die als zodanig vóór de inwerkingtreding van dit besluit bevoegd waren.

Artikel 5

Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 april 2019.

Artikel 6

Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar.

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van26 maart 2019.

Ondertekening

de secretaris,

mr. F.E. Contant

de burgemeester,

H.A. Lambooij