Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR638275
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR638275/1
Aanwijzing organisatieonderdeel secretarissen Commissie bezwaarschriften
Geldend van 19-03-2020 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2020
Intitulé
Aanwijzing organisatieonderdeel secretarissen Commissie bezwaarschriftenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Ridderkerk;
gelet op artikel 5, eerste lid, van de Verordening bezwaarschriften Ridderkerk 2020;
besluit vast te stellen “Aanwijzing organisatieonderdeel secretarissen Commissie bezwaarschriften”:
Artikel 1 Aanwijzing organisatieonderdeel
Als organisatieonderdelen van de gemeenschappelijke regeling BAR-organisatie als bedoeld in artikel 5, eerste lid, van de Verordening bezwaarschriften Ridderkerk 2020, worden aangewezen:
- a.
team Rechtsbescherming van het cluster Juridische Zaken en Inkoop;
- b.
team Juridische Dienstverlening en Verzekeringen van het cluster Juridische Zaken en Inkoop.
Artikel 2 Inwerkingtreding en terugwerkende kracht
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2020.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Ridderkerk op 10 maart 2020,
de secretaris,
H. Klaucke
de burgemeester,
mw. A. Attema
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl