Regeling vervallen per 06-01-2014

Verordening gemeentelijke basisadministratie gemeente Roosendaal

Geldend van 01-01-2010 t/m 05-01-2014

Intitulé

Verordening gemeentelijke basisadministratie gemeente Roosendaal

De raad van de gemeente Roosendaal,

Gezien het voorstel van burgemeester en wethouders;

Gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Besluit:

Vast te stellen de volgende

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Roosendaal

Artikel 1

Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 30 mei 2002, herzien bij besluit van 29 juni 2005 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op 1 januari 2010.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Roosendaal (Veror­dening GBA).

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 17 december 2009.

De griffier, De voorzitter,