Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR475311
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR475311/1
Besluit ondermandaat en ondermachtiging registratie niet-ingezetenen
Geldend van 30-11-2017 t/m heden
Intitulé
Besluit ondermandaat en ondermachtiging registratie niet-ingezetenenHet college van burgemeester en wethouders,
gelezen het voorstel van de directeur van het cluster Dienstverlening van 14 november 2017; (17bb9154);
gelet op artikel 10:9 van de Algemene wet bestuursrecht en het Besluit mandaat Registratie Niet-Ingezetenen van 27 november 2013;
overwegende, dat de Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties aan het college mandaat en machtiging heeft verleend voor de registratie van niet-ingezetenen en het om redenen van doelmatigheid gewenst is de daarvoor in aanmerking komende bevoegdheden onder te mandateren en onder te machtigen aan ambtenaren en medewerkers;
besluit vast te stellen:
Besluit ondermandaat en ondermachtiging registratie niet-ingezetenen
Artikel 1 Ondermandaat en ondermachtiging
Aan de Concerndirecteur Dienstverlening, de directeur Publiekszaken, de manager Expertise Burgerzaken, de teamchef Expertise Burgerzaken, de manager Uitvoering KCC, de teamleider Uitvoering KCC alsmede aan de medewerkers behorende tot de functiefamilie uitvoering en de functiefamilie publieksfuncties binnen de vakeenheid Publiekszaken wordt ondermandaat en ondermachtiging verleend tot het nemen van de besluiten en het verrichten van feitelijke handelingen bedoeld in artikel 2, eerste en tweede lid, van het Besluit mandaat Registratie Niet-Ingezetenen.
Artikel 2 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking op de dag na de datum van uitgifte van het gemeenteblad waarin het wordt geplaatst.
Artikel 3 Citeerartikel
Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit ondermandaat en ondermachtiging registratie niet-ingezetenen.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 14 november 2017.
secretaris
burgemeester
Dit gemeenteblad 2017, nummer 151, is uitgegeven op 15 november 2017 en ligt op dins-, woens- en donderdagen van 9.00 tot 13.00 uur ter inzage bij het Bestuurlijk Informatiecentrum Rotterdam (BIR), locatie Wachtruimte Timmerhuis, Halve Maanpassage 1 (trap op, melden bij Informatiebalie)
(Zie ook: www.bis.rotterdam.nl – Regelgeving of Gemeentebladen chronologisch)
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl