Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR656724
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR656724/1
Besluit van het hoofd van de Afdeling Juridisch van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning van de gemeente Rotterdam houdende regels omtrent het aanwijzen van medewerkers die bevoegd zijn tot ambtelijk horen
Geldend van 17-04-2021 t/m heden
Intitulé
Besluit van het hoofd van de Afdeling Juridisch van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning van de gemeente Rotterdam houdende regels omtrent het aanwijzen van medewerkers die bevoegd zijn tot ambtelijk horenHet hoofd van de Afdeling Juridisch van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning van de gemeente Rotterdam,
gelet op artikel 6, tweede lid, en artikel 15, tweede lid, van de Verordening behandeling bezwaarschriften Rotterdam;
overwegende, dat het noodzakelijk is plaatsvervangend secretarissen van de Algemene bezwaarschriftencommissie aan te wijzen en het gewenst is medewerkers aan te wijzen die ambtelijk kunnen horen;
besluit:
Artikel 1
Als plaatsvervangend secretarissen van de Algemene bezwaarschriftencommissie worden aangewezen de teammanagers, de operational coaches, de juridisch adviseurs en de overige medewerkers van de teams Bezwaar en Bijstand van de afdeling Juridisch van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning.
Artikel 2
Als medewerkers die bevoegd zijn tot ambtelijk horen worden aangewezen de teammanagers, de operational coaches, de juridisch adviseurs en de overige medewerkers van de teams Bezwaar en Bijstand van de afdeling Juridisch van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning.
Artikel 3
Het Aanwijzingsbesluit plaatsvervangend secretaris Algemene bezwaarschriftencommissie van 27 december 2018 wordt ingetrokken.
Artikel 4
-
1. Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van het gemeenteblad waarin het wordt geplaatst.
-
2. Artikel 2 werkt terug tot en met 17 november 2020.
Ondertekening
Aldus vastgesteld op 8 april 2021.
Het hoofd van de afdeling Juridisch van het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning van de gemeente Rotterdam,
Mr. P. van Namen
Bezwaarclausule
Belanghebbenden kunnen tegen dit besluit binnen zes weken na de datum van de publicatie ervan een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders.
Dit bezwaarschrift moet ondertekend zijn en ten minste bevatten:
- -
naam en adres van de indiener;
- -
datum bezwaarschrift;
- -
de gronden van het bezwaar;
- -
een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar zich richt.
Het bezwaarschrift moet worden gezonden naar:
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Rotterdam t.a.v. de Algemene Bezwaarschriftencommissie Postbus 1011 3000 BA ROTTERDAM.
Faxnummer Algemene Bezwaarschriftencommissie: (010) 267 6300
Het bezwaarschrift kan ook digitaal worden ingediend op Rotterdam.nl/pdc:bezwaar_indienen Hiervoor is nodig een DigiD-code, of voor bedrijven een E-herkenning, die kan worden aangevraagd via digid.nl, respectievelijk eherkenning.nl. Het bezwaarschrift kan niet op een andere digitale wijze (bijvoorbeeld per e-mail) worden ingediend.
Dit gemeenteblad is uitgegeven op 9 april 2021 en ligt op dins-, woens- en donderdagen van 9.00 tot 13.00 uur ter inzage bij het Bestuurlijk Informatiecentrum Rotterdam (BIR), locatie Wachtruimte Timmerhuis, Halvemaanpassage 1 (trap op, melden bij Informatiebalie)
(Zie ook: www.bis.rotterdam.nl – Regelgeving of Gemeentebladen chronologisch)
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl